English

محسن صادقیان؛

سازمان همیاری پشتوانه بزرگ عمرانی در توسعه استان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، گفت: این سازمان پشتوانه بزرگی برای مدیریت استان به ویژه در حوزه عمرانی است.

سازمان همیاری پشتوانه بزرگ عمرانی در توسعه استان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با مدیریت خوب در دو سه سال اخیر شاهد تغییرات مثبتی در سازمان هستیم و استاندار یزد و معاونان استاندار از فعالیت های انجام شده در سازمان همیاری شهرداری‌های استان رضایت دارند.

معاون عمرانی استاندار این موفقیت را نتیجه تلاشهای همه کارکنان سازمان دانست و ادامه داد: امیدواریم با حضور مدیریت جدید در سازمان همیاری شهرداری های استان از همه پتانسیل ها و ظرفیت های سازمان در مسیر توسعه و آبادانی استان به نحو مطلوب استفاده شود.

صادقیان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های " ابوالقاسم محی الدینی " مدیرعامل سابق سازمان همیاری، " محمدرضا عظیمی زاده " را مدیری توانمند، مسلط، متعهد و متخصص دانست و افزود: مدیرعامل جدید می تواند با سابقه بسیار خوب مدیریتی تعامل خوبی بین مسئولان استان با سازمان همیاری شهرداری‌های استان برقرار کند و شاهد این مهم در طرح اقدام ملی مسکن که سازمان در اجرای آن مشارکت دارد، هستیم.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: اتفاقات بسیار خوبی در استان در دو سه سال اخیر در حوزه زیرساخت های راه، راه ‌آهن، ‌گاز، انرژی و آب افتاده است و گازرسانی به ۴۵۰ صنعت استان آغاز شده که تا ‌دو سال آینده به پایان می‌رسد و صنعت استان یزد صنعت سبزی خواهد بود که سوخت آن فقط با گاز انجام می‌شود.

صادقیان در پایان سخنان خود تصریح کرد: در استان از ابتدای انقلاب تا سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر راه‌آهن ایجاد شده بود که در بازه زمانی ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به ویژه در سه سال اخیر ۴۵۰ کیلومتر راه‌آهن، معادل همه سال‌های قبل ایجاد شده است.

آمادگی کامل شهرداری برای همکاری با سازمان همیاری شهرداری های استان

شهردار ‌یزد و مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری های استان نیز در ادامه این نشست گفت: مسئولیت ‌ها همه برای خدمت به مردم است و آنها باید طعم شیرین خدمت را بچشند.

 " ابوالقاسم محی الدینی " سازمان همیاری را بازوی توانمند اجرایی برای مجموعه شهرداری یزد عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری این آمادگی را دارد که پروژه‌های مهم شهر را به سازمان همیاری ‌واگذار کند تا یک کار ویژه در حوزه عمران شهری در یزد اتفاق افتد.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش‌های ابوالقاسم محی الدینی مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری استان با اهدای لوح تقدیر، ‌تجلیل شد و " محمدرضا عظیمی زاده " با حکم استاندار یزد به عنوان مدیرعامل جدید سازمان معرفی گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه