English

حمایت دستگاه قضایی هرمزگان از مطالبات قانونی کادر درمان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن تجلیل از مدافعان سلامت گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه از مطالبات قانونی کادر درمان حمایت می کنیم.

حمایت دستگاه قضایی هرمزگان از مطالبات قانونی کادر درمان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و مدافعان سلامت از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
صالحی با حضور در بخش های بستری بیماران کرونایی گفت: مجاهدت مدافعان سلامت در برابر ویروس کرونا تداعی‌گر ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمان اظهار داشت: از تلاش و جدیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا صمیمانه قدردانی می کنم.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با تأکید بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر، یادآور شد: ایثارگری مدافعان سلامت جلوه ای از پایداری و مقاومت ملت غیور ایران و در امتداد فرهنگ دفاع مقدس است که به همگان نشان داد به برکت خون شهدای والامقام ، راه رزمندگان اسلام از دفاع مقدس تا دفاع از سلامت مردم، همچنان ادامه دارد.
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: رسالت و تعهد سنگین کادر درمان، پزشکان و پرستاران شریف و دلسوز در قبال سلامت جامعه موجب شده است این عزیزان به تأسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری «سلام اللّه علیها»، جلوه‌های بی بدیلی از نوعدوستی و خدمت را به منصه ظهور برسانند که شایسته تقدیر است.
صالحی با تأکید بر اینکه دادگستری کل استان هرمزگان در حیطه مسئولیت‌های قانونی خود از هیچ تلاشی برای همراهی و همیاری با مدافعان سلامت فروگذار نخواهد شد اظهار داشت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه، از مطالبات قانونی کادر درمان حمایت می کنیم.
وی در ادامه، ترخیص سریع اقلام ضروری حوزه بهداشت و درمان از جمله محموله‌های بزرگ دارو و سرم از گمرکات و بنادر و تحویل آن‌ها به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را یکی از مهمترین اقدامات دستگاه قضایی استان به منظور حمایت از کادر درمان و مدافعان سلامت برشمرد.
گفتنی است، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این بازدید، با تقدیم لوح سپاس از ایثار و مجاهدت کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت و فعالان عرصه مقابله با کرونا تجلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی