English

مهدی رضوی کیا:

آستان قدس رضوی پذیرای زائران اربعین مرز مهران در موکبهای امام مهربانی

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس گفت: این خدمات با طبخ و توزیع سه وعده غذای گرم به زائران ارائه می‌شود و تا پایان هفته و بازگشت کامل زائران اربعین به کشور ادامه خواهد داشت.

آستان قدس رضوی پذیرای زائران اربعین مرز مهران در موکبهای امام مهربانی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی رضوی کیا مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس بیان کرد: موکب‌های آستان قدس رضوی در مرز مهران با طبخ و توزیع غذای گرم در سه وعده غذایی، میزبان زائران بازگشتی از مراسم اربعین حسینی هستند.

مهدی رضوی کیا در ادامه این خبر افزود: طبق سنت هر ساله در ایام اربعین، کانون‌های خدمت رضوی در استان‌های مرزی برای ارائه خدمت به زائران بازگشتی از اربعین با همراهی خادمیارن رضوی در استان‌های مرزنشین برای خدمت‌رسانی شایسته بسیج شده‌اند.

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها همچنین اظهار کرد: پیرو دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر برپایی مواکب امام رضا (ع) در ورودی‌های کشور برای ارائه خدمات به زائران بازگشتی اربعین، کانون‌های خدمت رضوی در استان‌های مرزنشین زیر نظر بنیاد کرامت رضوی مهیای پذیرایی از زائران شده‌اند.

وی در ادامه اضافه کرد: این خدمات با طبخ و توزیع سه وعده غذای گرم به زائران ارائه می‌شود و تا پایان هفته و بازگشت کامل زائران اربعین به کشور ادامه خواهد داشت.

رضوی کیا تصریح کرد: برای توسعه این خدمت‌رسانی، در شهر مهران آشپزخانه مجهزی با ظرفیت طبخ روزانه ۳۰ هزار پرس غذای گرم فعال شده و حدود ۵۰ تن از خادمیاران رضوی مشغول پخت و توزیع غذا هستند.

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها تاکید کرد: تلاش شده است همه زائران از این وعده‌های غذایی متبرک بهره‌مند شوند با این هدف توزیع غذا از ورودی‌ها تا سطح شهر مهران انجام می‌شود.

رضوی کیا در خاتمه این خبر خاطر نشان کرد: تا پایان هفته جاری، بنیاد کرامت رضوی و خادمیاران کانون‌های استانی به ارائه خدمت ادامه خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه