English

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اعلام کرد؛

تداوم سرمایه‌گذاری و حمایت از شرکت دانش‌بنیان پیگیری می شود

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: تسهیل در امر مشارکت موقوفات بلا معارض برای راه‌اندازی، رشد و توسعه تولید و تداوم سرمایه‌گذاری و حمایت از شرکت دانش‌بنیان به‌ منظور تولید در حوز های مختلف علمی و اقتصادی دنبال خواهد شد.

تداوم سرمایه‌گذاری و حمایت از شرکت دانش‌بنیان پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا پورسلمانی معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان یزد از تسهیل در روند صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری و تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران در زمینه‌های تولید و اشتغال بر روی  موقوفات این استان خبر داد.

وی استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بومی به ‌منظور حمایت از سیاست های کلان استان و کشور را از دیگر اقدامات اوقاف برای تحقق شعار سال برشمرد و اظهارداشت: تسهیل در امر مشارکت موقوفات بلا معارض برای راه‌اندازی، رشد و توسعه تولید از دیگر اقدامات معاونت بهره وری خواهد بود که در این زمینه مقدمات لازم جهت راه‌اندازی پروژه های مشارکتی با بخش خصوصی   کشت و صنعت در شهرستان‌های اردکان و مهریز  صورت گرفته است.

وی افزود: تداوم سرمایه‌گذاری و حمایت از شرکت دانش‌بنیان به‌ منظور تولید در حوز های مختلف علمی و اقتصادی دنبال خواهد شد و در سال جاری سعی در جهت ایجاد و راه اندازی مراکز تولیدی بصورت مستقل و همچنین مشارکتی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه