English

تورج همتی:

هشدار برای آلودگی هوای مشهد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی عنوان کرد: هم اکنون کیفیت هوا در مناطق زیادی از کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار و آلوده برای همه افراد قرار دارد.

هشدار برای آلودگی هوای مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با توجه به سومین روز آلوگی هوای مشهد و گرد و غبار اعلام کرد: در پی افزایش حجم آلاینده‌ها در هوای تنفسی، کیفیت هوای کلانشهر مشهد در پنجم مهرماه برای سومین روز متوالی وضعیت آلوده و هشدارآمیز دارد.

همتی در ادامه این خبر هشدار داد و افزود: میانگین کنونی کیفیت هوای مشهد ۱۵۴ ای. کیو. آی و نشانگر هوای آلوده و وضعیت هشدار است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: هم اکنون کیفیت هوا در مناطق سرافرازان، شهید کریمی، سمزقند، شهید مفتح، خاقانی، خیام شمالی، امامیه، چمن، شهر و شهید آوینی در وضعیت هشدار و آلوده برای همه افراد قرار دارد و در ۱۳ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش، در وضعیت هشدار و آلوده برای گروه‌های حساس است.

همتی در خاتمه و مجدد با در خواست از شهروندان گرامی متذکر شد و خاطر نشان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه