English

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد:

اعزام حدود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان برای بازگشت زائران کربلا

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان از اعزام حدود 1000 دستگاه اتوبوس از اصفهان برای بازگشت زائران کربلا از مرز مهران خبر داد.

اعزام حدود 1000 دستگاه اتوبوس از اصفهان برای بازگشت زائران کربلا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدعلی صلواتی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت: ناوگان‌های مسافربری استان اصفهان آماده اعزام به مرز مهران جبرای انتقال زوار حسینی به اصفهان و دیگر استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه سفرهای رفت الزاماً با پرواز انجام شده و پیش‌بینی می شود بخش عمده‌ای از سفرهای بازگشت از طریق زمینی انجام شود، ابراز داشت: بر این اساس پیش‌بینی‌های لازم برای خدمات رسانی مناسب به زائران امام حسین (ع) ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات و هماهنگی‌ها با انجمن‌ها و شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اصفهان اضافه کرد رانندگان و  ناوگانهای مسافربری در استان اصفهان آماده خدمت رسانی به زائران است.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت تعداد زائران،  تعداد بسیار کمتری خودرو برای جابجایی زائران کربلا در سال جاری نیاز است، افزود: ‌از این رو در حال حاضر حدود یک هزار دستگاه اتوبوس در اصفهان آماده اعزام به مرز مهران است.

صلواتی در خصوص نرخ مصوب کرایه اتوبوس نیز گفت:  نرخ‌ کرایه بازگشت با اتوبوس در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران به صورت بنر اعلام رسانی می‌شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به زوار حسینی(ع)،  رییس اداره مسافر به همراه تعدادی از کارشناسان اداره کل به صورت شبانه روزی در پایانه مرزی شهید سلیمانی مستقر می باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه