English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد:

امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۱۷۰۰حادثه در نیمه نخست امسال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 6 ماه نخست سال جاری با انجام بیش از 1700 عملیات امدادی به چهار هزار مصدوم سوانح مختلف خدمات لازم را ارائه کردند.

امدادرسانی هلال احمر مازندران به 1700حادثه در نیمه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر غلامعلی فخاری اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی به 691 حادثه جاده ای، 216 حادثه شهری، 63 حادثه دریایی و ساحلی،127حادثه کوهستان، 17حادثه سیل و آبگرفتگی، 22 حادثه صنعتی و کارگاهی، 7حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع، 3 حادثه طوفان، 2 حادثه رانش زمین، یک حادثه رعدوبرق و همچنین انجام 4 عملیات امداد هوایی، ارائه خدمات موردنیاز به 554 نفر از مراجعین به پایگاههای امدادونجات و پوشش امدادی 9 برنامه مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمر مازندران در 6 ماهه نخست سال 1400 بوده است.

وی ادامه داد: در همین راستا 2892 نفر نیز به صورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امدادونجات هلال احمر استان دریافت و بیش از 919 نفر از مصدومان حوادث مختلف توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در مجموع 7200 نفر روز نجاتگر و امدادگر با به کارگیری 1300 دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی و سایر تجهیزات در عملیات های مزبور مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت های امدادی شهروندان، در شمار استانهای برتر کشور قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه