English

قاسمعلی خدابنده:

آغاز سال تحصیلی جدید بیش از یک میلیون دانش‌آموز در خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: واکسیناسیون معلمان استان در حال اتمام و واکسیناسیون دانش آموزان نیز با روندی بسیار مطلوب در حال انجام است.

آغاز سال تحصیلی جدید بیش از یک میلیون دانش‌آموز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آغاز سال تحصیلی بیان کرد: در مدتی که به دلیل بیماری کرونا آموزش ها به صورت مجازی برگزار شد تلاش دانش آموزان، دبیران، مسوولان آموزشی و خانواده ها و والدین دانش آموزان برای پیشبرد اهداف آموزشی ستودنی و قابل قدردانی است.

خدابنده این سخنان را در مراسمی که در محل دبیرستان دخترانه آرمیتا مصلی نژاد در بلوار توس مشهد برگزار شده بود بیان کرد و ادامه داد: در سال تحصیلی پیش رو در خراسان رضوی یک میلیون و ۳۶۰ هزار دانش آموز در ۱۰ هزار واحد آموزشی و ۵۷ هزار کلاس درس با همت و تلاش بیش از ۹۰ هزار معلم تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین در مناطق عشایری و در کلاسهای کمتر از ۱۵ نفر دانش آموز، آموزش‌ها به صورت حضوری و در بقیه کلاسها فعلا با استفاده از شبکه شاد به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: واکسیناسیون معلمان استان در حال اتمام و واکسیناسیون دانش آموزان نیز با روندی بسیار مطلوب در حال انجام است که پس از اتمام این مراحل آموزش دانش آموازان استان به صورت حضوری انجام خواهد شد.

خدابنده در خاتمه تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید ۲۷۶ طرح آموزشی با بیش از هزار و ۳۵ کلاس درس در مقاطع مختلف به بهره برداری رسیده و  ۴۳ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه در هنرستانهای فنی حرفه ای مشغول به تحصیل هستند که این میزان حدود پنج درصد بیش از میانگین کشوری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه