English

تیم دانشگاه یزد در هفته اول لیگ برتر بدمینتون کشور درخشید

بازی‌های هفته اول لیگ برتر بدمینتون کشور با برد تیم‌ بدمینتون دانشگاه یزد با نتیجه چهار بر یک به پایان رسید.

تیم دانشگاه یزد در هفته اول لیگ برتر بدمینتون کشور درخشید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، تیم بدمینتون دانشگاه یزد که در اولین دیدار خود به مصاف تیم پروتئین البرز در سالن شریعتی کرج رفته بود توانست اولین برد خارج از خانه خود را در هفته اول مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور رقم زند.

در اولین بازی این دیدار امیرحسین حسنی از تیم دانشگاه یزد بازی را به حریف خود مهرداد رحمانی از تیم پروتئین البرز با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

سپس در یکنفره دوم محمد علی فقیه خراسانی توانست حریف کرجی خود میکائیل مرئی را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد همچنین در یکنفره سوم نیز سجاد ترابی از تیم دانشگاه یزد یاسین معتمدیان را با نتیجه دو بر یک پشت سر گذاشت.

در دونفره اول تیم دانشگاه یزد با بازی امیرحسین حسنی و محمدرضا حیدری توانستند مهرداد رحمانی و یاسین معتمدیان از تیم پروتئین البرز و همچنین در دونفره دوم نیز مجتبی کاظم پور و محمد علی فقیه خراسانی نمایندگان تیم استان حریف خود را با بازی ارشیا عمل‌کننده و ایمان معمارپور نماینده استان البرز را با نتیجه یکسان دو بر یک شکست دهند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، حسن ضرابی‌زاده و ابوالفضل روناسیان به ترتیب مربی و سرپرست تیم دانشگاه یزد در این مسابقه بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه