English

سیدجواد ساداتی نژاد:

ایستگاه پمپاژ کشاورزی داجیوند، کهره درهلیلان با برنامه‌ریزی‌های منسجم وزارت تا پایان سال به اتمام می‌رسد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایستگاه پمپاژ کشاورزی داجیوند - کهره در شهرستان هلیلان با برنامه‌ریزی‌های منسجم وزارت تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

ایستگاه پمپاژ کشاورزی داجیوند، کهره درهلیلان با برنامه‌ریزی‌های منسجم وزارت تا پایان سال به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به ایلام در جمع خبرنگاران افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای تکمیل سد چناره شهرستان چرداول نیز برنامه‌های دارد و امیدواریم این طرح نیز با تزریق اعنبار در اسرع وقت به اتمام برسد.

وی به طرح های کشاورزی شهرستان ملکشاهی اشاره کرد و اظهار داشت: از طرح ها و پمپاژهای مورد نیاز این شهرستان نیز بازدید و در اسرع وقت با اهتمام و هماهنگی وزارت نیرو راه اندازی می شوند.

وزیر جهاد کشاورزی به طرح کلان استان در حوزه کشاورزی اشاره و تصریح کرد: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری ، سامانه گرمسیری و غیر گرمسیری از مهم‌ترین طرح‌های حوزه کشاورزی استان است که دولت برای تزریق اعتبار و اتمام این طرح‌ها نیز اهتمام ویژه دارد.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد امروز همچنین از مهم ترین طرح های نیمه تمام استان در حوزه کشاورزی بازدید و پس از بازدید از طرح‌ها اعتبارات لازم در نظر گرفته شده و برای تکمیل طرح‌ها در شورای اداری با حضور رییس جمهوری این طرح ها مصوب خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت و وزارت جهاد کشاورزی به دلیل اینکه ایلام قطب کشاورزی و منابع طبیعی در کشور است، به این استان توجه ویژه دارد.

شایان ذکر است که وزیران جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز پنجشنبه از طریق فرودگاه شهدای ایلام و با استقبال استاندار ایلام، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان وارد این استان شدند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام، دیدار از بازارچه صنایع دستی و هتل گردشگری ایلام، دیدار از زیرساخت های گردشگری سد سیمره، دیدار و بررسی وضعیت روستای تاریخی و هدف گردشگری سرابکلان شهرستان از جمله برنامه های ضرغامی در سفر به شهرستان های سیروان و بدره است.

ادای احترام به مزار مطهر شهدای گمنام، دیدار از سد چناره در منطقه تنگ قیر و همچنین جاده حمیل، بررسی وضعیت باغات منطقه فرخینوند، دیدار از ایستگاه پمپاژ داجیوند و مجتمع شهرک های گلخانه ای کوثر در روستای شیراوند نیز از برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در سفر به شهرستان های چرداول و هلیلان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه