English

علی حسین زاده:

احیای منطقه نمونه گردشگری گیلارلوی گرمی پیگیری می شود

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی استان اردبیل گفت: با توجه به موقعیت ویژه منطقه نمونه گردشگری گیلارلو گرمی پیگیر احیای این منطقه هستیم.

احیای منطقه نمونه گردشگری گیلارلوی گرمی پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی حسین زاده ، رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان گرمی در جلسه با شهردار و رئیس شورای شهر گرمی گفت: با توجه به موقعیت ویژه و مناسب و مطلوب در دریاچه گیلارلو، خواست مردم و اهالی شهرستان احیای منطقه نمونه گردشگری گیلارلو برای بهره‌ مندی از ثمرات و مزایای اجرای این طرح است که با جدیت پیگیر این امر هستیم.

وی اظهار کرد: با رایزنی لازم طرح ارائه شده از سوی شهرداری برای منطقه نمونه گردشگری گیلارلو مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی افزود: این طرح پس از بررسی توسط کارشناسان ما برای اجرا به شهرداری محول می‌شود تا با توجه به واگذاری بهره‌برداری از منطقه نمونه گردشگری گیلارلو به شهرداری گرمی، در این زمینه اقدام شود.

حسین زاده بیان کرد: با توجه به موقعیت ویژه و مناسب و مطلوب در دریاچه گیلارلو، خواست مردم و اهالی شهرستان احیای منطقه نمونه گردشگری گیلارلو برای بهره‌مندی از ثمرات و مزایای اجرای این طرح است که با جدیت پیگیر این امر هستیم.

در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرمی و روسای اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و امور آب گرمی با حضور فرماندار شهرستان تشکیل شد، بهره‌برداری از منطقه نمونه گردشگری گیلارلو که قسمتی از محدوده شهر گرمی به شمار می‌آید، به شهرداری گرمی واگذار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه