English

هاشم علایی خبر داد:

بررسی و آزمون ۱۳۹۳ نازل عرضه سوخت مایع در استان اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 393 نازل عرضه سوخت مایع در سطح استان مورد بررسی و آزمون قرار گرفته است.

بررسی و آزمون 1393 نازل عرضه سوخت مایع در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل با اشاره به وجود تعداد هزار و 678 نازل در جایگاه های استان گفت: در راستای اجرای وظایف قانونی در خصوص آزمون صحت عملکرد ادواری نازل های عرضه سوخت مایع از ابتدای سال تاکنون، تعداد هزار و 393 نازل عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) در استان اردبیل و شهرستانهای تابعه مورد بررسی و آزمون قرار گرفته و صحت عملکرد آنها تائید شده است .

وی افزود: این اداره کل به منظور صیانت از حقوق مصرف کننده گان طرح تشدید نظارت کمی بر نازل‌های عرضه سوخت مایع استان را در برنامه خود قرار داده است و در همین راستا اکیپ های مشترک بازرسی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل و آزمایشگاه همکار تائید صلاحیت شده در اجرای طرح مزبور مشارکت دارند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین، گازوئیل در استان، زیر ذره بین اداره کل قرار دارد، گفت: بر اساس قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، تمام نازل‌های سوخت مایع در طول سال و هر 3 ماه  یکبار به صورت دوره‌ای مورد آزمون صحت عملکرد قرار می‌گیرند تا از هر گونه تخلف و ضرر و زیان از نظر کمی (کم فروشی) برای مصرف کننده جلوگیری شود.

علایی به شهروندان توصیه کرد هنگام استفاده از نازل‌های عرضه سوخت مایع در جایگاه‌ها، به برچسب آزمون صحت عملکرد نازل توجه داشته و در صورت نداشتن این برچسب و یا مشاهده کم فروشی، موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز به اطلاع این اداره کل برسانند تا در اسرع وقت موضوع بررسی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه