English

عبدالله ارجائی:

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد

شهردار مشهد مقدس گفت: مجموعه بزرگ و مرکز واکسیناسیون شهید سردار سلیمانی با در اختیار قراردادن تمامی ظرفیت‌های مدیریت شهری و با ظرفیت واکسیناسیون روازنه ۲۰ هزار نفر به صورت خودرویی و غیر خودرویی در محل نمایشگاه بین المللی راه اندازی شده است.

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالله ارجائی شیرازی شهردار مشهد مقدس، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران استانی و شهری  در افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی جهان شهرمشهد مقدس عنوان کرد: تاکید و  اهمیت حفظ سلامتی مردم و سهولت انجام واکسیناسیون از اقداماتی، چون راه‌اندازی اولین ناوگان سیار واکسیناسیون می باشد.

ارجائی در ادامه این مراسم بیان کرد: سلامت مردم و اهتمام به آن از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره جدید است.

شهردار مشهد مقدس همچنین افزود: از آغاز دوره جدید مدیریت شهری مشهد مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و الحمدالله امروز شاهد بهره برداری از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با ظرفیت روزانه ۲۰ هزار دوز تزریق واکسن هستیم.

وی در ادامه گفت: این آمادگی وجود دارد که ظرفیت مرکز به دوبرابر افزایش پیدا کند؛ همچنین اولین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری با ظرفیت ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری امروز به بهره برداری می‌رسد.

ارجائی تصریح کرد: لازم به ذکر است که درصورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آمادگی افزایش ظرفیت وجود دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه امروز اولویت دارد، تسهیل دسترسی مردم به واکسیناسیون است لذا این اتوبوس‌ها برای مناطق محروم سطح شهر و حاشیه‌ای اماده سازی شده است.

شهردار مشهد مقدس

شهردار مشهد تاکید کرد: همچنین ارگان‌های مختلف همچون خیریه ها، آسایشگاه ها، مراکز نگهداری سالمندان و … نیز درصورت نیاز می‌توانند از این طرفیت استفاده کنند.

ارجایی در خاتمه تاکید کرد: این مجموعه با در اختیار قراردادن تمامی ظرفیت‌های مدیریت شهری، مرکز واکسیناسیون شهید سردار سلیمانی با ظرفیت واکسیناسیون روازنه ۲۰ هزار نفر به صورت خودرویی و غیر خودرویی در محل نمایشگاه بین المللی راه اندازی شده است.

شایان ذکر است که: درکنار این مرکز ۱۷ محل دیگر نیز از سوی شهرداری برای انجام واکسیناسیون آماده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرارداده شده است و همچنین برای تسهیل دسترسی شهروندان به محل انجام واکسیناسیون ۱۰ اتوبوس از سوی شهرداری جهان شهر مشهد مقدس، تجهیز و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهد شد، تا به صورت سیار در نقاطی که دسترسی به مراکز واکسیناسیون دشوار است حضور پیدا کنند، این اتوبوس‌ها ظرفیت انجام روزانه هزار واکسیناسیون را دارا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه