English

حمیدرضا رحیمی:

کاهش شمار بیماران بدحال کرونایی خراسان رضوی به زیر ۴۰۰ نفر

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: خوشبختانه آمار بیماران بستری شده کرونایی در استان خراسان رضوی کاهش یافته است و مردم شریف استان نسبت به واکسیناسیون و رعایت پروتکلهای بهداشتی دقت کافی را داشته باشند.

کاهش شمار بیماران بدحال کرونایی خراسان رضوی به زیر ۴۰۰ نفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا رحیمی دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با ادامه روند کاهشی ابتلا، شمار بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان خراسان رضوی به زیر ۴۰۰ نفر کاهش یافت.

حمیدرضا رحیمی در ادامه این خبر اضافه کرد: حدود ۳۳۰ نفر از این تعداد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: خوشبختانه آمار بیماران بستری شده کرونایی در استان خراسان رضوی به ۲۲۵ نفر در روز کاهش یافته است.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر هزار و ۳۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی بستری هستند که ۹۸۰ نفر از این بیماران مربوط به حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رحیمی در خاتمه خاطر نشان کرد: در خواست می شود مردم شریف استان خراسان رضوی، نسبت به واکسیناسیون فراگیر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ورود به موج ششم کرونا دقت کافی را داشته باشند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه