English

حمیدرضا رحیمی:

تعداد بیماران بدحال کرونایی بستری شده در بیمارستانهای خراسان رضوی ۴۳۵ است

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید۱۹ مشهد بیان کرد: در حال حاضر آمار روزانه بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی به ۲۷۰نفر در روز کاهش یافته است که کمتر از یک سوم دوره اوجگیری کروناست.

تعداد بیماران بدحال کرونایی بستری شده در بیمارستانهای خراسان رضوی ۴۳۵ است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا رحیمی دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید۱۹ مشهد اعلام کرد: در حال حاضر ۴۳۵بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند.

رحیمی همچنین اضافه کرد: روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا، بستری‌شدگان و فوتی‌های ناشی از این بیماری در مشهد و استان خراسان رضوی ادامه دارد.بستری شدن ۴۳۵ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستانهای خراسان رضوی

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی کووید۱۹ مشهد در ادامه افزود: ۳۵۰نفر از بیماران بدحال بستری در بیمارستانهای خراسان رضوی در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

رحیمی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر آمار روزانه بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی به ۲۷۰نفر در روز کاهش یافته است که کمتر از یک سوم دوره اوجگیری کروناست.

وی در ادامه اظهار کرد: تعداد کل بستری‌شدگان کرونایی در خراسان رضوی هزار و ۵۹۰بیمار است که نسبت به گذشته کاهش قابل توجهی یافته است و هزار و ۱۴۰نفر از آنان در مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

رحیمی در خاتمه این خبر تاکید کرد:  رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم به ویژه در ایام دهه آخر صفر برای پیشگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا در خراسان رضوی بهترین روش برای پیشگیری می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه