English

علی اصغر حسنی:

بانک‌های خراسان رضوی تا ۸۲ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می کنند

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بر اساس نظارت‌ها و بررسی‌های انجام شده میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سازمان‌ها و ادارات ۸۷ درصد گزارش شده است.

بانک‌های خراسان رضوی تا ۸۲ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر حسنی مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بانک‌های خراسان رضوی به ۸۲ درصد رسیده است.

حسنی مدیر با اشاره به وضعیت نارنجی افزود: در شرایط نارنجی فعالیت همه اماکن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، مجاز بوده و فقط فعالیت رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی در فضای بسته ممنوع می‌باشد و باید در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت بیرون بر خدمات صورت پذیرد.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه بیان کرد: سازمان‌ها و ادارات بیشترین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خراسان رضوی را دارند و بر اساس نظارت‌ها و بررسی‌های انجام شده میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سازمان‌ها و ادارات ۸۷ درصد گزارش شده است.

وی همچنین تصریح کرد: بر طبق همین بررسی‌ها میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خراسان رضوی به بیش از ۶۲ درصد رسیده است و میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بانک‌های خراسان رضوی ۸۲ درصد می‌باشد.

حسنی در خاتمه تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد نظارت کننده است و برخورد با متخلفان در حوزه واحد‌های صنفی به اداره اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سپرده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه