English

احمد کرمی:

ایلام آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زائرین حسینی در بازگشت به کشور را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به بازگشت زمینی زائران اربعین از مهران اشاره کرد و گفت: ستاد اربعین استان ایلام آمادگی لازم جهت جهت ارائه خدمات به زایرین حسینی(ع) دربازگشت به کشور را دارد.

ایلام آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زائرین حسینی در بازگشت به کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، احمد کرمی رئیس قرارگاه اربعین حسینی استان ایلام در نشست ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران افزود:بر اساس توافقات صورت گرفته زائرانی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق سفر می‌کنند، می‌توانند از طریق مرز مهران به ایران بازگردند و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده  شده است.

 وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌هایی لازم از جمله تامین وسیله نقلیه اتوبوس با ظرفیت 700 دستگاه در روز  برای بازگشت زمینی زائران از طریق مرز مهران به مناطق مختلف کشور صورت گرفته ولی اینکه چه تعداد از زوار مسیر زمینی را برای بازگشت انتخاب می‌کنند  باید منتظر ماند و شرایط را بررسی کرد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: تنها نگرانی ما بحث ویروس خطرناک کرونا ست که ستاد اربعین به ویژه مسئولان بهداشت و درمان  در زمینه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط زائرین و عوامل خدمات‌رسان تمهیدات لازم به عمل آورند.

 کرمی با بیان اینکه خدمات رسانی به زائرین در‌ زمان بازگشت‌ صورت می گیرد،از اعضای ستاد اربعین حسینی استان درخواست کرد که با تمام توان و با استفاده از ظرفیت های موجود در خدمت به‌ زوار امام حسین (ع)همکاری و تعامل لازم بویژه بحث تامین آب شرب به عمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه