English

عبدالله بهادری خبر داد:

حفاری کانال برای جلوگیری از زمین خواری وحفظ حقوق بیت المال در ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از حفاری کانال برای جلوگیری از زمین خواری وحفظ حقوق بیت المال در منطقه هانیوان شهر ایلام خبر داد.

حفاری کانال برای جلوگیری از زمین خواری وحفظ حقوق بیت المال در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ،عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از حفاری کانال جهت جلوگیری از زمین خواری وحفظ حقوق بیت المال در منطقه هانیوان شهر ایلام خبر داد و افزود: با حفراین کانال افراد فرصت طلب و زمین خوار بیش از پیش در محدودیت قرار خواهند داشت.

وی اظهار داشت:با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان، یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی این اداره کل محدوده منطقه هانیوان شهر ایلام را مشخص نموده و جهت جلوگیری از زمین خواری وحفظ حقوق بیت المال، حفر حدود 2 کیلومتر کانال اطراف این منطقه در دستورکاراین اداره کل قرارگرفت و اجرایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای 50 عملیات رفع تصرف اراضی ملی توسط یگان حفاظت اراضی این اداره کل طی شش ماهه نخست امسال خبرداد و تصریح کرد: طی 50 عملیات رفع تصرف از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 21 هزارمترمربع به ارزش ریالی نزدیک 21 میلیارد و 486 میلیون تومان ازدست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت ازاراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

بهادری  با اشاره به اینکه 2 هزارو 50 متر مربع از این میزان رفع تصرف مربوط به 11عملیات رفع تصرف مرکزاستان می باشدکه ارزش مادی آن بیش از6 میلیارد تومان است،خاطرنشان کرد: 19 هزارو 170 مترمربع ازاراضی رفع تصرف شده به ارزش حدود 15 میلیارد تومان نیز مربوط به سایر شهرستانهای استان به خصوص شهر دهلران می باشد که طی 39 عملیات رفع تصرف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه