English

درشش ماهه نخست سال جاری صورت گرفت:

۵۰ مورد رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی استان ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ازاجرای 50 عملیات رفع تصرف اراضی ملی توسط یگان حفاظت اراضی این اداره کل طی شش ماهه نخست امسال خبرداد.

50 مورد رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان افزود: طی 50 عملیات رفع تصرف ازابتدای سال تاکنون بالغ بر 21 هزارمترمربع به ارزش ریالی نزدیک 21 میلیارد و 486 میلیون تومان ازدست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت ازاراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزارو 50 متر مربع از این میزان رفع تصرف مربوط به 11عملیات رفع تصرف مرکزاستان می باشدکه ارزش مادی آن بیش از6 میلیارد تومان است، اظهار داشت: 19 هزارو 170 مترمربع ازاراضی رفع تصرف شده به ارزش حدود 15 میلیارد تومان نیز مربوط به سایر شهرستانهای استان به خصوص شهر دهلران می باشد که طی 39 عملیات رفع تصرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان قدردانی و تصریح کرد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخوردقانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

همچنین فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: اشخاصی که قصد خرید ملک درهرنقطه ازشهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم ازاداره کل راه و شهرسازی درمرکزاستان و ادارات شهرستان های مختلف به عمل آورند تا دردام اشخاص زمین خواروسود جوگرفتار نشوند.

فریدون یاسمی  با بیان اینکه هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییرشکل زمینهای ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد، افزود: یگان حفاظت ازاراضی راه و شهرسازی استان ایلام با شماره تلفن شبانه روزی 1656 آماده دریافت گزارشات مردمی درزمینه تعرض به زمینهای ملی ودولتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه