English

عباس حاج رسولی ها:

دود برخی از مصوبات مجلس به چشم مردم اصفهان می‌رود

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: دود برخی از مصوبات مجلس مانند مسئله مالیات بر ارزش افزوده به چشم مردم اصفهان می‌رود، زیرا این قانون در استان به خوبی اجرا می‌شود در حالی که در سایر استان‌ها یا رعایت نمی‌شود و یا کمتر رعایت می‌شود.

دود برخی از مصوبات مجلس به چشم مردم اصفهان می‌رود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قول تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای اصفهان داده که نمایندگان آن را پیگیری نکرده‌اند و باید در دولت جدید پیگیری شود، اظهار کرد: اجرای پروژه آب‌رسانی سامانه دوم حساسیت زیادی داشته، استراتژیک بودن آن بر همگان روشن است و برای اصفهان اهمیت زیادی دارد لذا باید به سرانجام برسد.

وی با اشاره به وجود بحران آب در اصفهان افزود: اکنون در تمام استان حتی خور و بیابانک و اردستان، آب به صورت متمرکز توزیع می‌شود و این موضوع مردم را دچار مشکل می‌کند. مردم اصفهان مردمی نجیب هستند و از فشاری که قطعی آب و کمبود آن بر آن‌ها وارد کرده سخن نمی‌گویند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: امضا نشدن پیوست محیط زیستی پروژه بهشت آباد آثار منفی بسیاری بر اصفهان وارد کرده و آینده مردم منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه در برخی نقاط اصفهان تا ۱۴ سانتی متر هم فرونشست وجود دارد، تصریح کرد: شک نکنید از نظر فنی اگر این روند ادامه پیدا کند علاوه بر خانه‌های مردم به آثار تاریخی همچون چهل ستون، مسجد امام (ره) و مسجد جامع آسیب می‌زند؛ این آسیب‌ها برای خانه‌های مردم نیز اتفاق می‌افتد.

حاج رسولی‌ها تصریح کرد: دود برخی از مصوبات مجلس مانند مسئله مالیات بر ارزش افزوده به چشم مردم اصفهان می‌رود، زیرا این قانون در استان به خوبی اجرا می‌شود در حالی که در سایر استان‌ها یا رعایت نمی‌شود و یا کمتر رعایت می‌شود. تقاضا دارم عملکرد مالی استان‌ها در این خصوص مشخص باشد و آنچه از جیب مردم اصفهان وارد خزانه شده توسط نمایندگان اصفهان در بودجه این سالانه بازگردانده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه