English

خلیل الله کاظمی:

بهره برداری فاز اول رودپارک مشهد

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: اعتبار این طرح در فاز اول ۱۵۰میلیارد تومان پیش بینی شده است و رودپارک دارای ۲۴هزار مترمربع پارکینگ و ۲۰هکتار فضای سبز خواهد بود.

بهره برداری فاز اول رودپارک مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: عملیات عمرانی بخش اول فاز۱ رودپارک مشهد به پایان رسیده و ۲دریاچه جدید این طرح آبگیری شده است.

کاظمی در مورد این طرح گفت: عملیات اجرایی فاز ۱ طرح رود پارک فاز اول رودپارک مشهد آماده بهره برداری است به مساحت ۳۸هکتار از بوستان چهل بازه تا پل ستاری مهرماه ۹۹ آغاز شد.

 معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری همچنین افزود: فاز دوم طرح رود پارک نیز ۴۲هکتار است که از پل پرتوی تا پل نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

 کاظمی تصریح کرد: اعتبار این طرح در فاز اول ۱۵۰میلیارد تومان پیش بینی شده است و  رودپارک دارای ۲۴هزار مترمربع پارکینگ و ۲۰هکتار فضای سبز خواهد بود که با بهره برداری از آن در مجموع سرانه فضای سبز منطقه۱۱ از ۹.۲ به ۱۲متر افزایش خواهد یافت.

معاون شهرداری مشهد ادامه داد: فاز اول طرح رود پارک در ۲بخش پارک چهل بازه تا دندانپزشکان و از دندانپزشکان تا پل ستاری در حال اجرا است و اکنون عملیات اجرای بتن مسلح دریاچه‌ها و مسیر رودخانه به پایان رسیده و مسیر‌های پیاده و دیواره سنگی بخش اول نیز انجام شده است.

کاظمی تاکید کرد: همچنین خاک ریزی پهنه‌های فضای سبز، زیرسازی و آسفالت پارکینگ شماره ۱ و کف سازی پارکینگ شماره ۲ و زمین‌های بازی نیز به اتمام رسیده است و با توجه به اینکه احداث ۲دریاچه فاز اول به صورت کامل پایان یافته است،

وی ادامه داد: آبگیری دریاچه‌ها نیز از ۲هفته پیش آغاز شده است و در بحث تامین تجهیزات نیز پایه چراغ‌های مورد نیاز به همراه تجهیزات اتاق‌های پمپاژ خریداری، نصب و راه اندازی شده است.

 معاون شهرداری مشهد اظهار کرد: در بخش دوم که حد فاصل دندانپرشکان تا پل ستاری است نیز، خاکبرداری ادامه دارد و مسیر‌های پیاده و باغ ایرانی در مرحله اجرای عملیات کف سازی قراردارد.

 کاظمی در خاتمه خاطر نشان کرد: در مجموع اکنون عملیات اجرایی طرح رود پارک در بخش اول فاز یک به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه