English

۱۰۸ میلیارد تومان برای احداث ابنیه بوستان‌های منطقه ۴ قم هزینه شد

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: ۱۰۸ میلیارد تومان برای احداث ابنیه بوستان‌های منطقه ۴ قم هزینه شد.

 ۱۰۸ میلیارد تومان برای احداث ابنیه بوستان‌های منطقه ۴ قم هزینه شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای سبز و تفریحی در سطح منطقه چهار شهر قم اظهار داشت: در شش سال گذشته ۱۰۸ میلیارد تومان هزینه احداث ابنیه بوستان‌ها بوده و ۴۱ ست ورزشی در بوستان‌های سطح منطقه نصب شده تا خدمات بهتری به مردم در این بخش ارائه شود.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه نیز در ماه گذشته به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در حوزه فرهنگی نیز اقدامات قابل توجهی در منطقه انجام شده که از آن جمله ساخت المانهای متناسب با جایگاه و شرایط شهر مقدس قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع بوده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: در این راستا ساخت المان شهدای گمنام در محوطه صداوسیمای مرکز قم به عنوان یک نماد شاخص صورت گرفت و برای تبیین نام و یاد بزرگان و علمای قم نیز المان مراجع عظام تقلید در میدان مرجعیت و المان شهید آوینی در بلوار شهید آوینی اکران شد.

وی با تأکید بر اینکه در راستای دستیابی به شاخص‌های جهانشهر شیعی، از سال ۱۳۹۸ بالغبر پنج قطعه زمین به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع برای احداث مسجد در محلات منطقه واگذارشده است ابراز کرد: این مساجد به کانون اصلی فرهنگی در این محلات مهم تبدیل خواهند شد.

اصفهانیان مقدم توجه به پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی در اجرای پروژه‌های عمران شهری در شهر را موردتوجه قرار داد و گفت: از آن جمله می‌توان به مجموعه فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره کرد که یکی از بوستانهای موضوعی در آن ایجادشده است.

وی با اشاره به وجود همکاری کامل با مساجد، هیئات مذهبی، تشکل‌ها و صنوف منطقه تصریح کرد: در این زمینه شهرداری محور تأمین بسیاری از هزینه‌های مراسم و آذین‌بندی برنامه‌های فرهنگی شهر است، همچنین در راستای حمایت از برخی صنوف و مشاغل خانگی و حمایت تولیدات داخلی هم، چندین نوبت مشارکت در احداث نمایشگاه‌های عرضه محصولات در سطح بوستانهای منطقه صورت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه