English

علی اکبر قارزی:

برداشت هشت هزار و ۴۰۰ تُن گوجه فرنگی از کشتزارهای جوین

مدیر جهاد کشاورزی جوین بیان کرد: شغل بیشتر مردم این شهرستان کشاورزی است و بیشتر محصول گوجه فرنگی تولیدی پس از برداشت روانه میادین تره بار و یا کارخانه تولید رب جوین می شود.

برداشت هشت هزار و ۴۰۰ تُن گوجه فرنگی از کشتزارهای جوین

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی جوین عنوان کرد: امسال از ۱۸۵ هکتار سطح زیر کشت گوجه فرنگی در شهرستان جوین  واقع در غرب خراسان رضوی هشت هزار و ۴۰۰ تُن محصول برداشت و روانه بازار شده است.

قارزی در ادامه این خبر گفت: به طور میانگین ۴۵ تن محصول گوجه فرنگی در هر هکتار از کشتزارهای جوین برداشت شده که با مبارزه بیولوژیک و مقابله با آفات، محصولی سالم است. 

مدیر جهاد کشاورزی جوین همچنین افزود: بیشتر محصول گوجه فرنگی تولیدی این شهرستان پس از برداشت روانه میادین تره بار و یا کارخانه تولید رب جوین شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شغل بیشتر مردم این شهرستان کشاورزی است و برای کاهش هزینه‌های تولید و افرایش بهره‌وری این بخش باید کشت گلخانه‌ای افزایش یاید.

قارزی در خاتمه این خبر تاکید کرد: گستره سطح کشت به روش گلخانه‌ای در این شهرستان ظرف هفت سال اخیر پنج برابر بیشتر شده و  هم‌اینک به حدود ۳۰ هزار متر مربع افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه