English

استاندار ایلام:

بازگشت ۱۲۰ خودرو حامل زائران اربعین به شهرهای مبدا/ مرز مهران کاملا بسته است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران کاملا بسته است و زائران به هیچ وجه به مهران سفر نکنند، گفت: طی چند روز گذشته 450 زائر و 120 خودرو حامل زائران اربعین به شهرهای مبدا بازگشت داده شده است.

بازگشت 120 خودرو حامل زائران اربعین به شهرهای مبدا/ مرز مهران کاملا بسته است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام گفت: مرز مهران به استناد مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی کرونا در این شرایط کرونایی بطور کامل به روی زائران برای سفر به عتبات عالیات بسته است و امکان تردد زائران به هیچ وجهی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه زائران به هیچ وجه به مهران سفر نکنند چراکه مرز کاملا مسدود بوده وقطعا آنها بازگشت داده می شوند، اظهار داشت: طی چند روز گذشته 450 زائر از مرز مهران به شهرهای مبدا عودت داده شده داست.

استاندار ایلام به بازگشت 450 زائر از مرز مهران  اشاره و تصریح کرد: علی رغم اعلام چند باره برای عدم سفر به مرز مهران متاسفانه امروز تعداد 120 خودرو حامل زائران اربعین به این مرز مراجعه کرده بودند که بطور کامل عودت داده شدند.

نوذری استاندار ایلام در پایان تاکید کرد: به مردم عزیز کشور اکیدا توصیه می کنیم با توجه به بسته بودن مرز مهران برای سفر به عتبات عالیات هرگز به این مرز در این شرایط سفر نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه