English

استاندار ایلام در گفتگو با خبرگزاری موج:

زائران به مرز مهران مراجعه نکنند/ تردد زمینی به عراق ممنوع است

استاندار ایلام با اشاره به شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات سخت دولت عراق در دریافت زائر اظهار داشت: مردم به مرز مهران مراجعه نکنند و تردد از مرز مهران برای ورود به کشور عراق ممنوع است.

زائران به مرز مهران مراجعه نکنند/ تردد زمینی به عراق ممنوع است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد نوذری استاندار ایلام با اشاره به اینکه در 48 ساعت گذشته 70 زائر که قصد خروج غیر مجاز از مرز مهران را داشتند به شهرهای مبدا عودت و از خروج آنها جلوگیری شده، افزود: مردم به این گذر مرزی مراجعه نکنند چرا که به هیچ عنوان اجازه خروج افراد از این مرز به خاک عراق داده نمی شود.

وی به ممنوعیت تردد در مرز مهران اشاره و اظهار داشت: از هرگونه ورود و تجمع در شهرستان مرزی مهران ممانعت به عمل می‌آید که در همین راستا طی 2 روز گذشته 70 نفر از این مرز به شهرهای مبدا عودت داده شدند. مردم نیز به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و خبرها را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

نوذری با اشاره به اینکه برخی زوار از شهرهای مختلف به سمت مرز مهران حرکت خود را آغاز کرده اند که باید در این زمینه نظارت کافی انجام شود، خاطرنشان کرد: با نزدیک تر شدن به اربعین حسینی حرکت کاروان های غیرمجاز به سمت مهران بیشتر شده که باید متناسب با این مساله کنترل و نظارت از سوی دستگاه های مختلف افزایش یابد.

شایان ذکر است که شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود 230 کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی