English

حسین سنجرانی:

مناطق مرزی شهرستان خواف از امن‌ترین مرزهای کشور به شمار می رود

فرماندار خواف بیان کرد: در کنار اقتدار نیروهای مسلح، تعامل بین مردم و مرزنشینان از مولفه های مهم تامین امنیت پایدار در مناطق مرزی

مناطق مرزی شهرستان خواف از امن‌ترین مرزهای کشور به شمار می رود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین سنجرانی فرماندار خواف در بازدید از پاسگاههای مرزی این شهرستان اعلام کرد: مرزهای شهرستان خواف با کشور افغانستان با هوشیاری مرزداران ، نیروهای مسلح و مرزنشینان از ضریب امنیت بالایی برخوردار است.

سنجرانی در ادامه این سخنان افزود: مناطق مرزی این شهرستان از امن‌ترین مرزهای کشور به شمار می رود و تعامل مرزنشینان با مرزبانان آرامش خوبی را در منطقه ایجاد کرده است.

فرماندار خواف همچنین اضافه کرد: شهرستان مرزی خواف در امنیت کامل است و به برکت امنیت موجود در مرزهای آن ، مرزنشینان در آرامش کامل زندگی می کنند.

رییس شورای تامین شهرستان خواف تصریح کرد: تعامل بین مردم و مرزنشینان  از مولفه های مهم تامین امنیت پایدار در مناطق مرزی است و این مهم در این شهرستان مرزی عینیت یافته است به طوری که هیچ مشکل امنیتی در منطقه وجود ندارد.

سنجرانی در خاتمه این مطالب افزود: در کنار اقتدار نیروهای مسلح هر اندازه این مشارکت و همدلی و تعامل از سطح بالاتری برخوردار باشد شاهد تحکیم امنیت مطلوب تری هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه