English

محمدحسین بحرینی:

افزایش ۲۴۰ تخت ویژه بیماران کرونایی در بیمارستانهای مشهد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تشخیص پزشکی بهنگام برای درمان بیماری کووید ۱۹ بسیار مهم و موثر است و دو آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در بیمارستانهای امام رضا (ع) و قائم مشهد ویژه این منظور بکار گرفته شده است.

افزایش ۲۴۰ تخت ویژه بیماران کرونایی در بیمارستانهای مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسین بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی تاکنون ۲۴۰ دستگاه تخت ویژه درمان بیماران کووید ۱۹ در سه بیمارستان مشهد به گنجایش بستری بیمارستانی این کلانشهر اضافه شده است.

محمدحسین بحرینی در ادامه این خبر افزود: بدین منظور در بیمارستانهای قائم و امدادی مشهد هر یک ۷۰ تخت و در بیمارستان امام رضای این شهر ۱۰۰ تخت بستری برای ارتقای توان خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی اضافه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بازسازی و آماده‌سازی بخش داخلی بیمارستان امام رضا(ع) برای بیماران کرونایی و پیگیری ساخت و تکمیل هشت اتاق ایزوله تنفسی و افزایش ظرفیت دستگاههای اکسیژن ساز در این بیمارستان.

وی اضافه کرد: افزایش ظرفیت دستگاههای اکسیژن‌ساز بیمارستان قائم و ایجاد فضای سی.سی.یو با هشت تخت بستری جدید در این بیمارستان از دیگر اقدامات انجام شده در دوران کرونا بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: هفت دستگاه اکسیژن‌ساز نیز برای بیمارستان‌های درگیر کرونا زیر پوشش شبکه‌های بهداشت و درمان خواف، کاشمر، تایباد، درگز، سرخس و قوچان و همچنین بیمارستان طالقانی مشهد به ظرفیت های ۳۲۰ ، ۴۱۰ و ۶۲۰ لیتر تهیه و نصب شده است.

وی همچنین افزود: نصب دو دستگاه تشخیص طبی سی.تی.اسکن جدید در بیمارستان‌های قائم(عج) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد از جمله اقدامات درمانی در حوزه مقابله با کرونا به شمار می‌رود.

بحرینی در خاتمه تاکید کرد: تشخیص پزشکی بهنگام برای درمان بیماری کووید ۱۹ بسیار مهم و موثر است و در دوران شیوع کرونا آماده‌سازی آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در بیمارستانهای امام رضا (ع) و قائم مشهد در راستای تشخیص سریع این بیماری و در مدت کوتاهی انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه