English

آخرین وضعیت کرونایی در البرز

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: تا کنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار دز واکسن در البرز تزریق شده و با توجه به جمعیت سه میلیونی البرز باید حدود شش میلیون دز واکسن در استان تزریق شود تا افراد صفر تا صد ساله را تحت پوشش قرار دهد.

آخرین وضعیت کرونایی در البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، مهرداد بابایی با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونایی البرز اظهار کرد: در حال حاضر به جز شهرستان طالقان که زرد است، مابقی شهرستان‌های استان از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر متولدین سال ۶۸ به بعد امکان تزریق واکسن را دارند یعنی همه افرادی که ۳۲ سال بیشتر دارند واجد شرایط تزریق واکسن هستند.

وی با بیان اینکه روزانه ۴۰ هزار دز واکسن در استان تزریق می‌شود، گفت: تا کنون بیش از ۴۰ درصد واجدین شرایط استان حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

بابایی تاکید کرد: تا کنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار دز واکسن در البرز تزریق شده و با توجه به جمعیت سه میلیونی البرز باید حدود شش میلیون دز واکسن در استان تزریق شود تا افراد صفر تا صد ساله را تحت پوشش قرار دهد.

این مسئول گفت: البته با توجه به اینکه هنوز واکسنی برای تزریق به افراد کمتر از ۱۸ سال تایید نشده، باید حدود چهار میلیون دز واکسن تزریق شود تا هر دو دز مورد نیاز برای افراد بزرگسال تامین شده باشد.

وی اظهار کرد: تا کنون بیش از یک چهارم واکسنی که برای واجدین شرایط استان نیاز است تزریق شده و اگر به همین سرعت ادامه داشته باشد، ظرف دو سه ماه آینده همه جامعه هدف استان دو دز واکسن خود را دریافت می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه