English

فاطمه محمد پور:

پیست اسکی اوجور قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد

رئیس هیات اسکی استان اردبیل گفت: پیست اسکی اوجور بعد از راه اندازی قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد.

پیست اسکی اوجور قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فاطمه محمد پور ، رئیس هیات اسکی استان اردبیل در بازدید از پیست اسکی اوجور گفت: با توجه به وسعت بسیار گسترده پیست اسکی اوجور این پیست پس از تکمیل و راه اندازی قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را خواهد داشت.

شهبازی، مدیر عامل پیست در خصوص راه اندازی پیست گفت: فاز اول این پیست که شامل نصب تله اسکی می باشد با حضور استاندار اردبیل به بهره برداری رسید است و در حال حاضر هم به امید خدا با تمام توان سعی در تکمیل و بهره برداری فاز اصلی این پیست در فصل اسکی پیش رو داریم .

وی همچنین مهارت کاری و فنی مهندس داور فلاحی را که کار ساخت و تولید تله و دکل های پیست را عهده دار هستند ستود و ابراز امیدواری کرد که با لطف خدا و همت همه عزیزان و انعطاف پذیری در مقابل سختی ها بتوانیم امسال رسالت خود را به اتمام رسانیم و این پیست را تقدیم جامعه اسکی استان و کشور نماییم.

رئیس هیات اسکی استان اردبیل به همراه پیشکسوت و عضو هیات رئیسه ناصر عروضی و دبیر هیات از روند تغییرات و ارتقاء تله آموزشی پیست اسکی آلوارس مهرگان با حضور محمدی مدیر عامل پیست اسکی آلوارس بازدید کردند.

در این بازدید ضمن تبادل نکته نظرات لازم از تلاش های محمدی و پرسنل مجموعه که با خلاقیت توانسته اند تغییرات خوبی در ارتقای وضعیت پیست آموزشی ایجاد کنند قدردانی شد.

محمدی در ادامه گفت: با این تغییرات طول پیست آموزشی افزایش یافته و بنا داریم تا در سال های آتی نیز نسبت به گسترش پیست اقداماتی را انجام دهیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه