English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

ثبت اطلاعات ۱۷ هزار بهره بردار محمودآبادی در سامانه جامع پهنه بندی

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از ثبت اطلاعات 17 هزار و 630 بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد.

ثبت اطلاعات 17 هزار بهره بردار محمودآبادی در سامانه جامع پهنه بندی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی زاده از ثبت اطلاعات 17 هزار و 630 بهره بردار بخش کشاورزی شهرستان محمودآباد در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: این سامانه در راستای اجرای ماده 48 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، ارتقاء نظام مالی کشور و نظام نوین ترویج کشاورزی طراحی شد و به طرح آمارگیری از سطوح مختلف کشاورزی می پردازد.

وی ادامه داد: با راه اندازی و شروع به کار این سامانه کشوری، کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی 3 گانه این شهرستان با شناسایی بهره برداران بخش های مختلف کشاورزی نظیر زراعت، باغبانی، زنبورداری، گلخانه، قارچ و آبزی پروری به آمارگیری سطح و میزان تولید محصولات زراعی و باغی پرداخته و در نهایت با تکمیل فرم در سامانه نسبت به درج و ثبت اطلاعات آبادی ها و بهره برداران فعال در روستاها اقدام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: شناسایی زارعین محصولاتی که نیاز به خرید تضمینی داشته باشد از طریق داده های این سامانه اقدام خواهد شد و در حال حاضر این سامانه فعال و روند ثبت اطلاعات همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه