English

رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

کاهش روند صدور مجوز در بخش اشتغال و سرمایه گذاری به کمتر از یک هفته

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روند صدور مجوز در بخش اشتغال و سرمایه گذاری به کمتر از یک هفته کاهش می‌یابد.

کاهش روند صدور مجوز در بخش اشتغال و سرمایه گذاری به کمتر از یک هفته

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر اظهار داشت: با تصویب طرح ویژه تا یک ماه آینده در مجلس، روند صدور مجوز در بخش اشتغال و سرمایه گذاری به کمتر از یک هفته کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بیکاری در استان مازندران 2 دهم درصد و در شرق استان 19 درصد و همچنین نرخ قشر بیکاری در سنین 15 تا 30 سال 28 درصد است، ادامه داد: قشر جوان باید مشکلات اقتصادی کشور را حل و در میدان تولید ثروت آفرینی کنند، اما هیچ ابزاری در دست ندارند و مات و مبهوت نگاه می‌کنند.

رئیس مجلس گفت: تحریم و مشکلات اقتصادی وجود دارد مشکل کشور، نبود امکانات و پول نیست بلکه نداشتن باور به سنت‌های الهی در مدیران در سطوح مختلف است.

وی افزود: هر کس مسیر نهضت الهی را باور داشت و حرکت کرد خداوند پیروزی او را در این دنیا تثبیت کرد که نمونه اش را در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌بینیم.

قالیباف بیان داشت: نکته و مؤلفه دوم بحث امام، جامعه و رهبری اصل ولایت فقیه بود، اینکه مردم باور داشتند به رهبر خود و مؤلفه سوم که امورات و هر اتفاقی که در کشور می‌افتد مردم در صحنه بودند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب مهمی بود در دفاع مقدس تجهیزات و موشک خواستیم که نداشتیم که مردم هم موشک ساختند هم فرزندان خود را به جنگ تحمیلی فرستادند همه اقشار در میدان جنگ حضور داشتند تمام امورات مردمی در پیوند محکم با امام و رهبری و تکیه گاه اندیشه ناب سنت الهی ما در جمهوری اسلامی ساخته که بقا و استحکام نظام شده است.

رئیس مجلس خاطرنشان ساخت: مدافعان حرم اکثراً از قشری هستند که طعم فقر را چشیدند و تا آخر پای انقلاب هستند، آیا امروز هر تصمیمی متناسب با قشر جامعه گرفته می‌شود یا نه؟ که روشن است تصمیم‌ها در این راستا نبوده است.

وی گفت: اگر وفادار به خون شهدای انقلاب اسلامی، جانبازان و ایثارگران که افتخار کشور هستند باشیم، بر این مشکلات فائق می‌شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه