English

کسب رتبه برتراداره کل امور مالیاتی استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰

اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان بعنوان رتبه برتر مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه تولیدی و خدماتی شناخته و معرفی شد.

کسب رتبه برتراداره کل امور مالیاتی استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در آیینی با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان و شماری از مسئولان استانی از اداره کل امور مالیاتی استان در بین دستگاههای اجرایی استان در عرصه خدمت رسانی رتبه برتر مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه تولیدی و خدماتی تقدیر شد.

نعمت الله اکبری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی گفت: برگزیدگان این جشنواره در گروه های آموزشی و پژوهشی، تولیدی و خدماتی، فرهنگی، توسعه و زیرساخت، رفاه و سلامت جامعه و قضایی دسته بندی شدند و هر گروه با توجه به شاخص های تعیین شده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: فرایند انتخاب برگزیدگان بر اساس 2 شاخص عمومی و اختصاصی ارزیابی شده است که شاخص عمومی برای توانمندسازی سازمان ها و شاخص های اختصاصی نیز جداگانه بررسی شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: امسال 65 دستگاه اجرایی استان در این جشنواره شرکت کردند و وضعیت دستگاه ها امسال نسبت به دوره های قبل بهتر و رقابت سخت تر بود .

اکبری گفت: دولت الکترونیک، اقتصاد مقاومتی و برون سپاری سه شاخصه ای بود که این دوره مدنظر قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه