English

کسب رتبه برتر دادگستری استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰

معاون قضایی رییس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان گفت: دادگستری استان اصفهان در بیست وچهارمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر شد.

کسب رتبه برتر دادگستری استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا سجودی  ضمن اعلام این خبر گفت: با عنایت به اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال ۱۳۹۹، دادگستری استان اصفهان در بیست و چهادمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان، به عنوان دستگاه برتراستانی انتخاب شد.

وی افزود: در این جشنواره دستگاه ها و نهادهای اجرایی و قضایی استان با دسته بندی در پنج 1-گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، 2-تولیدی و خدماتی، زیربنایی، 3-توسعه زیرساخت، 4-سلامت و رفاه اجتماعی و 5-عمومی قضایی توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرارگرفته و از میان ۶۵ مرجع شرکت کننده در نهایت ۱۶ دستگاه و نهاد در محورهای مذکور به عنوان مرجع برتر انتخاب شدند.

سجودی ادامه داد: در همین فرایند، دادگستری کل استان به عنوان دستگاه برتر در گروه عمومی قضایی با شاخص توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب شد.

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی ضمن تبریک کسب این افتخار به رییس کل و همه کارکنان دادگستری کل استان، تداوم توجه و ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان سرلوحه تمامی مأموریت های محوله، ضروری دانست و بیان داشت: ادای حق عظیم شهدا و ایثارگران عزیز در راه خدمت خالصانه و بی منت به مردم و تحقق عدالت به عنوان مأموریت اصلی قوه قضاییه، نهفته و اهتمام به آن، حیات باعزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه