English

استاندار مازندران:

بازگشایی مدارس براساس الزامات ستاد کرونا خواهد بود

استاندار مازندران با تأکید بر این که بازگشایی مدارس بر اساس الزامات ستاد کرونا خواهد بود، گفت: در بازگشایی مدارس اولویت اول سلامت دانش‌آموزان است.

بازگشایی مدارس براساس الزامات ستاد کرونا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در بازگشایی مدارس اولویت اول سلامت دانش‌آموزان است، اظهار داشت: بازگشایی مدارس ملزم به شرایط و پروتکل هایی است که در مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به استان ها ابلاغ شده و طبق آن عمل می‌شود.  

وی با بیان اینکه آموزش مجازی دانش آموزان مستلزم تحقق عدالت دیجیتال است، ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته 33 هزار تبلت و گوشی هوشمند با بهره‌گرفتن از ظرفیت خیّران، انجمن اولیاء و مربیان و همراهی بانک‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و استان مازندران در همین راستا رتبه نخست کشور را کسب کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه پویش همکلاسی مهربان برای تأمین گوشی هوشمند امسال نیز ادامه دارد، تأکید کرد: امیدواریم در همین روزهای نخست سال تحصیلی نیاز به گوشی هوشمند همه دانش‌آموزان با کمک خیرین مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه 202 مدرسه عشایری در استان داریم، گفت: تجهیزات آموزشی و بسته‌های حمایتی این دانش‌آموزان نیز تمهید شده است و امیدواریم با کمک و همیاری خیران ارسال بسته های حمایتی تداوم داشته باشد.  

رییس شورای آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ارزشیابی مستمر و نظارت بر آموزش های مجازی دانش آموزان، موجب ارتقاء سطح کیفی آموزش می شود، بیان داشت: مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق نظارت لازم را جهت ارتقای آموزش مجازی اعمال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه