English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد:

خدمت رسانی بانک امانات تجهیزات پزشکی به ۹۶۷ بیمار کرونایی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت به 967 بیمار کرونایی در یک ماه گذشته خبر داد.

خدمت رسانی بانک امانات تجهیزات پزشکی به 967 بیمار کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر غلامعلی فخاری اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونایی استان و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها و قرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منزل و ضرورت نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی حیاتی نظیر اکسیژن، جمعیت هلال احمر استان در راستای خدمت رسانی به متأثرین از کرونا با فعال کردن بانک امانات تجهیزات پزشکی در هر شهرستان، اقدام به ارائه رایگان کپسول اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز به صورت امانی، به بیماران نیازمند کرده است.

وی ادامه داد: بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر مازندران دارای انواع تجهیزات پزشکی نظیر کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه مانومتر، ویلچر، تشک مواج و سایر اقلام تجهیزات پزشکی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تمامی این تجهیزات از سوی مردم نیکوکار به بانک امانات تجهیزات پزشکی استان اهدا شد که ارزش خدمات ارائه شده در این مدت بالغ بر 3 میلیارد و 59 میلیون ریال می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: تاکنون 604 نفر از خیرین و داوطلبان در تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر مازندران مشارکت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی