English

حجت الاسلام صادق زاده خبر داد:

برپایی ۲۳ موکب حرم حضرت زینب (س) اصفهان در راهپیمایی اربعین حسینی

مدیر حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان از برپایی ۲۳ موکب خدمت رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی خبر داد .

برپایی 23 موکب حرم حضرت زینب (س) اصفهان در راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به  برپایی 23 موکب حرم حضرت زینب (س) اصفهان در اربعین حسینی امسال گفت: امسال هفتمین سال خدمت رسانی متفاوت موکب های حرم مطهر به زائران امام حسین (ع) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سابقه هفت ساله حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ابراز داشت: فعالیت این موکب‌ها در سال جاری متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود.

مدیر حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان گفت: شست و شوی لباس زائرین و توزیع یخ در بیش از ۲۰ موکب به صورت شبانه روزی انجام می شود و تا روز اربعین ادامه دارد.

وی شعار امسال را طریق الحب عنوان کرد و افزود: طبق رسم هرساله ۱۵۰ نفر از خدام براساس توانایی، عملکرد و تعهد خدمتشان در آستان مقدس حضرت زینب (س) اعزام می شدند که به دلیل محدودیت در تعداد زائران، ۶۰ نفر جهت خدمت رسانی در این موکب ها اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام صادق زاده تصریح کرد: همچنین یکی از شرایط اعزام تزریق دو دز واکسن و انجام آزمایش pcr خادمین بود که صورت گرفت.

وی به برقراری ارتباط و انعقاد تفاهمنامه با ۱۰۰ موکب دار عراقی اشاره کرد و ادامه داد: توزیع تبرکات و هدیه پرچم حرم مطهر به موکب داران عراقی جهت همکاری در طول سال انجام می شود.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به اینکه هزینه موکب ها توسط بانیان خیر تامین می‌شود، گفت: آماده سازی موکب ها سه روز طول می کشد و تجهیزات آن شامل ۱۷ ماشین لباسشویی و ۳ دستگاه یخ ساز است که روزانه ۷۵۰ قالب یخ بین زائرین کربلا توزیع خواهد کرد.

مدیر حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان ابراز داشت: خادمین حرم حضرت زینب (س) اصفهان ساعت 7 روز سه شنبه 24 شهریور ماه در مراسمی ویژه به سمت کربلا بدرقه می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه