English

آبادانی شهر در گروی همکاری بیشتر مردم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت:‌ شهروندانی که تا پایان شهریورماه عوارض نوسازی و عمران شهری را به‌صورت نقدی پرداخت کنند، علاوه بر بهره‌مندی از ۱۰ درصد خوش‌حسابی، مشمول ۳۰ درصد تخفیف بهای خدمات مدیریت پسماند خواهند شد.

آبادانی شهر در گروی همکاری بیشتر مردم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد وحیدنیا با اشاره به آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیف عوارض‌های نوسازی و پسماند اظهار داشت: شهروندانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض نوسازی و عمران شهری  سال جاری خود اقدام نمایند، علاوه بر بهره‌مندی از ۱۰ درصد خوش‌حسابی، مشمول ۳۰ درصد تخفیف بهای خدمات مدیریت پسماند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آخرین فرصت بهره‌مندی از این تخفیف پایان شهریورماه سال جاری است عنوان کرد:  شهروندان می‌توانند به‌منظور پرداخت عوارض به مناطق هشتگانه شهرداری و یا به‌صورت غیرحضوری از طریق آدرس qom.ir عوارض نوسازی و عمران شهری ملک خود را پرداخت نمایند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم ابراز کرد: مشارکت بیشتر مردم در پرداخت این عوارض می‌تواند به شهرداری قم را در ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز کمک کند.

وی با تأکید بر چگونگی هزینه کرد این عوارض توضیح داد: مطابق ماده یک قانون مذکور، این عوارض صرف تأمین نیازمندی‌های شهری و احداث، اصلاح و توسعه معابر، ایجاد پارک‌ها و مراقبت در رشد متناسب و موزون شهرها و سایر وظایفی که به عهده شهرداری‌ها بوده، می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه