English

۱۵ درصد تخفیف ویژه پرداخت عوارض‌های کسب و مشاغل

مدیرکل اداره تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از ۱۵ درصد تخفیف ویژه پرداخت عوارض‌های کسب و مشاغل خبرداد.

۱۵ درصد تخفیف ویژه پرداخت عوارض‌های کسب و مشاغل

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد وحیدنیا با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض صنفی، اظهار داشت:  عوارضی که شهرداری از اصناف مطالبه می‌کند  شامل عوارض از مشاغل مشمولان قانون نظام صنفی و  مشمولان غیر قانون نظام صنفی است.

مدیرکل اداره تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه مشمولان قانون نظام صنفی دامنه آن مشخص است که شامل اصناف و کسبه سطح شهر می‌شود، خاطرنشان کرد: اصناف باید عوارضی را تحت عنوان عوارض کسبی پرداخت کنند.

وحیدنیا ادامه داد: مشمولان غیر قانون نظام صنفی مانند پزشکان، دفاتر وکلا و اسناد رسمی، مهندسین ناظر و سایر دفاتر هستند که آن‌ها نیز عوارضی تحت عنوان عوارض مشاغل را باید سالیانه بپردازند.

وی با اشاره به چگونگی پرداخت این عوارض تصریح کرد: اگر مشمولان در طول ۳ ماه ابتدای سال عوارض خود را پرداخت کنند ۱۵ درصد تخفیف، اگر در ۳ ماهه دوم پرداخت کنند ۱۰ درصد و اگر سه ماه سوم پرداخت کنند مشمول ۵ درصد تخفیف می‌شوند.

وحیدنیا با تأکید بر اینکه پرداخت عوارض سبب توسعه شهرها می‌شود، یادآور شد: شهر موجود زنده‌ای بوده که پویایی آن در گروی همکاری شهروندان است و این همکاری منجر به رشد و توسعه شهر و افزایش خدمات به خود شهروندان خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه