English

شهرام حبیب‌زاده خبر داد:

بستری ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 60 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری 60 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته 60 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت 13 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت کرده است افزود: خوشبختانه 97 بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۵0۸ نفر رسید که از این تعداد ۱۰3 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده بیان کرد: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های مشگین‌شهر، بیله سوار و نیر در وضعیت قرمز، شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال و گرمی در وضعیت نارنجی و شهرستانهای سرعین، نمین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با تاکید بر ادامه استفاده مردم از ماسک گفت: امروز دغدغه ما، موج پنجم کرونا بوده که عمدتا از نوع ویروس جهش‌یافته دلتای هندی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل 555 هزار و 854 دوز واکسن تزریق شده که از این مقدار 373 هزار و 862 دوز مربوط به نوبت اول و 181 هزار و 992 دوز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

حبیب‌زاده با اشاره به اهمیت انجام واکسیناسیون بیان کرد: باید روند واکسینه شدن مردم استان اردبیل بیشتر شده و به‌صورت خیلی فعال‌تر ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه