English

همزمان با گرامیداشت روز سینما،

سینما بیستون در کرمانشاه افتتاح می‌شود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: همزمان با روز ملی سینما مجموعه سینما بیستون کرمانشاه با ظرفیت ۱۶۰ صندلی به زنجیره سینمایی «بهمن سبز» اضافه می شود.

سینما بیستون در کرمانشاه افتتاح می‌شود
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه گفت: همزمان با روز ملی سینما مجموعه سینما بیستون کرمانشاه با ظرفیت ۱۶۰ صندلی به زنجیره سینمایی «بهمن سبز» اضافه می شود.

کنجوری ادامه داد: براساس تفاهم نامه منعقد شده با هتل بین المللی پارسیان ، فعالیت این سینما با فروکش کردن بیماری کرونا به زودی از سر گرفته شده و میزبان هنردوستان کرمانشاهی خواهد بود.
وی افزود: این سینما واقع در جنب پل ولایت و هتل بین المللی پارسیان کرمانشاه دارای یک سالن با ظرفیت ۱۶۰ نفر بوده و در سال ۱۳۹۷ تأسیس شده است که علاوه بر امکاناتی نظیر پارکینگ و… از به روز ترین تجهیزات صوت و تصویر برخوردار می باشد.
وی از همکاری هتل پارسیان در زمینه راه اندازی این سینما تقدیر کرد و گفت: متاسفانه همواره با کمبود فضاهای سینمایی در استان مواجه هستیم، اما اقدامات خوبی در جهت توسعه این اماکن فرهنگی در دست اقدام است.
وی ادامه داد: با اضافه شدن سینما بیستون، تعداد سینماهای فعال در شهر کرمانشاه به سه سینما شامل پردیس سینمایی آزادی ، فرهنگ و بیستون رسید.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه افزود: «موسسه بهمن سبز» همچنین در فاز سوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری پروژه احداث پردیس سینمایی – تجاری پیروزی در خیابان سعدی این شهر را با ۷ سالن سینما و یک سالن روباز در قالب یک مال تجاری در دست اقدام دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه