English

تمجید کنفدراسیون بوکس آسیا از موفقیت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات آسیای دبی

در پی موفقیت های قابل توجه تیمهای ملی نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات آسیای دبی، سایت کنفدراسیون بوکس آسیا از این تیم برجسته تمجید کرد.

تمجید کنفدراسیون بوکس آسیا از موفقیت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات آسیای دبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بوکس ایران با سرمربیگری رضا مهدی پور موفق شد اولین مدال طلای قهرمانی بوکس آسیا را بعد از سال ٢٠١٧ کسب کند و باکسب ۱۰ مدال رنگارنگ بیشترین میزان رشد کیفی را درمیان همه کشورهای صاحب بوکس آسیایی از خود نشان دهد. 

(آخرین طلای بوکس ایران نیز در سال ٢٠١٧ توسط تیم ملی جوانان ایران با هدایت همین کادرفنی کسب شده بود)

سایت کنفدارسیون بوکس آسیا با بیان این مطلب که تلاشهای ریاست فدراسیون بوکس ایران آقای حسین ثوری در برپایی اردوهای تمرینی رده های مختلف سنی با وجود شرایط سخت کورونا و با برشمردن مدالهای کسب شده درمسابقات اخیر به تمجید از عملکرد بوکسورهای نوجوان و جوان ایران درمسابقات قهرمانی آسیایی دبی پرداخت. 

در پایان نیز با آنالیز بازی هیربد اسلامی و نِکبایف از ازبکستان به عملکرد ویژه هیربد خصوصا در راند آخر و برگرداندن بازی به سود خود تمجید کرده. 

(که البته این نشان از درک بالای تکنیکی و تاکتیکی کادر فنی از شرایط مسابقه،آنالیز درست و به موقع کادر فنی و شناخت درست از توانمندیهای هیربد اسلامی، نقاط ضعف حریف ازبک و گوشزدهای به موقع دارد که توانستند کادر فنی تیم ملی ازبکستان را مقهور خود کنند)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه