English

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی:

اگر کسی در این مملکت مسئولیت قبول می‌کند، باید آماده کار جهادی باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در این مملکت نمی‌شود با یک نظام روزمره پیش برویم و همه باید در سایه جهاد، فداکاری و ایثارگری پیش برویم و بسیج، نماد این ایثارگری و جهاد دینی ما هست.

اگر کسی در این مملکت مسئولیت قبول می‌کند، باید آماده کار جهادی باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حاشیه افتتاح مرکز بستری ۱۱۰ تخت‌خوابی امام خمینی (ره) مشهد که توسط سازمان بسیج مستضعفان عنوان داشت: مسئولان کشور باید بدانند اگر کسی در این مملکت مسئولیت قبول می‌کند باید آماده کار جهادی باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه سخنان افزود: هر چیزی در این کشور در حوزه جهادی و فعالیت‌های فداکارانه انجام گرفته، همه‌اش موفق و نمونه بوده است و در این مملکت نمی‌شود با یک نظام روزمره پیش برویم و همه باید در سایه جهاد، فداکاری و ایثارگری پیش برویم و بسیج، نماد این ایثارگری و جهاد دینی ما هست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین افزود: هر کجا این مظهر ایثارگری وارد عرصه شد، کار را پیش بردیم و تمام تخت‌ها و بسیاری از تجهیزات استفاده شده در این بیمارستان، در انبارهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده، این‌ها بیرون آمده، به کار گرفته شده و به تعبیر رئیس دانشگاه، صدها میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به ریشه به کارگیری تجهیزات انبار شده به عنوان یک حرکت بسیجی مجاهدانه از سوی بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: این اتفاق ثابت می‌کند در کشور ما هر کار جهادی و ایثارگرانه انجام شود، پیش می‌رود، جلو می‌افتیم و همه مشکلات را مجاهدانه و ایثارگرانه حل می‌کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی همچنین با مورد خطاب قراردادن مسئولان تذکر داد: مسئولان کشور نیز باید بدانند اگر کسی در این مملکت مسئولیت قبول می‌کند، باید آماده کار جهادی باشد و مسئولیت را قبول کند، در غیر این صورت با برنامه‌های روتین و روزمره مشکلات کشور حل نمی‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آمادگی سیستم بهداشت و درمان برای مواجهه و کنترل بیماری کرونا اشاره گفت: این امکانات به فاصله ۱۰ روز فراهم شده، مجهز شده و الان اگر خدای نکرده یورش دیگر ویروس کرونا پیش بیاید، دستگاه بهداشتی ما با مشکل مواجه نمی‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی در خاتمه سخنان خاطر نشان کرد: در کنار این تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی مناسب به‌عنوان مدافعان سلامت با بسیج همکاری می‌کنند و راه‌اندازی این مرکز بستری یک نمونه است که جز با جهاد و ایثارگری، کاری ادامه پیدا نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه