English

ناصر سرگلزایی:

مردم بدون هیچگونه نگرانی واکسیناسیون کرونا را انجام دهند

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا بیان کرد: اقدام شاخص دیگر اجرای طرح رهپویان عاشورایی مکتب شهید سلیمانی بوده که به تازگی در ۵ نقطه حاشیه شهر مشهد آغاز شده و پیش‌بینی ما این است با دستاوردها و نتایج خوبی همراه باشد.

مردم بدون هیچگونه نگرانی واکسیناسیون کرونا را انجام دهند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر سرگلزایی رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از زمان شروع واکسیناسیون کرونا در خراسان رضوی شاهد ایجاد فضاها و کمپین‌هایی با عنوان نه به واکسن در فضای مجازی بودیم و در کمیته‌های آموزشی و مشارکت مردمی قرارگاه به دنبال آگاه‌سازی مردم در این خصوص هستیم تا بدون هیچگونه نگرانی از واکسیناسیون استقبال کنند.

ناصر سرگلزایی این خبر را در نشست اعضای قرارگاه ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد و افزود: اقدام شاخص دیگر اجرای طرح رهپویان عاشورایی مکتب شهید سلیمانی بوده که به تازگی در ۵ نقطه حاشیه شهر مشهد آغاز شده و پیش‌بینی ما این است با دستاوردها و نتایج خوبی همراه باشد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در اکثر فعالیت‌های صورت گرفته در طول ایام بحران کرونا شاهد حضور پررنگ دانشجویان در کنار کادرهای بهداشت و درمان بودیم و حتی در برخی موارد شاهد پررنگ‌تر بودن این حضور به‌ویژه در طرح‌ها و برنامه‌های جهادی بودیم و نمونه‌های بارز آن در طرح‌های شهید سلیمانی و تشدید آن، سامانه ۱۹۱ و طرح رهپویان عاشورایی مکتب شهید سلیمانی بوده است.

وی همچنین تصریح: درخواستی که از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد داریم این است که در بحث پاداش‌های دانشجویان فعال در حوزه‌های مختلف خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا نگاهی ویژه همانند نیروهای کادرهای بهداشت و درمان داشته باشند، زیرا معتقدیم که حضور این گروه ، بسیار ثمربخش و حائزاهمیت بوده است.

سرگلزایی در خاتمه خاطر نشان کرد: آموزش‌های لازم در حوزه پیشگیری و درمان به‌صورت مستمر از طریق ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی داده می‌شود و معتقدیم که این آموزش‌ها می‌توانند در افزایش میزان سلامت جامعه اثربخش باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه