English

محمدحسن درخشان:

واحدهای بهداشتی همه روزه تا ساعت ۲۱، مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند

مدیر شبکه سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ساعت کاری مراکز خدمات جامع سلامت پاک و مراکز منتخب کرونا، تابع ساعت کاری وزارت بهداشت است.

واحدهای بهداشتی همه روزه تا ساعت ۲۱، مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: مراکز خدمات جامع سلامت فعال در زمینه کرونا، تا زمان مراجعه بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-19 مشغول خدمت رسانی خواهند بود و در مراکزی که آمار مراجعات بالا است خدمت رسانی تا ساعت 21 ادامه دارد.

محمدحسن درخشان در ادامه این خبر تصریح کرد: ساعت کاری مراکز خدمات جامع سلامت پاک و مراکز منتخب کرونا، تابع ساعت کاری وزارت بهداشت است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: واحدهای بهداشتی که در خدمت بیماران کرونایی هستند در روزهای تعطیل و غیرتعطیل مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و در برخی از مراکز که بار مراجعات مردمی بالا است خدمت رسانی به بیماران تا ساعت ۲۱ ادامه دارد.

وی بیان کرد: در مراکز مربوط به واکسیناسیون کرونا در خراسان رضوی نیز در دو شیفت صبح و عصر تا ساعت ۷ ونیم عصر به مراجعات مردمی پاسخ داده می‌شود.

درخشان ادامه داد: علاوه بر این متاسفانه با افزایش مجدد تعداد بیماران کرونایی در جامعه آمار مراجعین نسبت به دو هفته قبل افزایش بیش از ۲ برابری داشته است.

وی بیان کرد: از ۹۵ درصد مراجعین تست پی سی آر گرفته می شود که بالای ۴۵ درصد آنها مثبت بوده و این نشان دهنده چرخش سریع بیماری در سطح جامعه است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در آستانه ماه محرم اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند شرایط گسترش بیماری سخت‌تر می شود و عادی‌انگاری مردم باعث افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی می‌شود.

درخشان در خاتمه خاطر نشان کرد: همه مراکز بهداشتی فعال هستند و مراقبت‌های بهداشتی برای گروه‌های سنی مختلف ارائه می‌شود و پاندمی کرونا اختلالی در روند ارائه خدمت به سایرین ایجاد نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه