English

علی رئوفی خبر داد؛

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تابع تصمیمات ستاد مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هرگونه تصمیم گیری در خصوص پیاده روی عظیم اربعین حسینی منوط به اعلام ستاد مرکزی اربعین است.

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تابع تصمیمات ستاد مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد اربعین استان، در خصوص آخرین وضعیت پیاده روی اربعین اظهارکرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص پیاده روی اربعین منوط به تصمیمات ستاد مرکز اربعین در این زمینه است و در صورت هرگونه تغییر شرایط اعزام زائران اربعین در اسرع وقت در این رابطه اطلاع رسانی می شود.
رئوفی عنوان کرد: با توجه به محدودیت های اعزام گسترده زائران پیاده روی اربعین به عراق برای شرکت مردم در این اجتماع عظیم، باتوجه به سهمیه اندک اعلامی کشور عراق موکب های پیاده روی اربعین سراسر استان فعال و از مردم عزادار در ایام پیاده روی اربعین پذیرایی کنند و فضا برای مردم اقصی نقاط هرمزگان اربعینی شود.
وی عنوان کرد: کمک های مواسات و همدلی در ایام پیاده روی اربعین تجمیع و بین اقشار آسیب پذیر توزیع شود.
رئوفی تصریح کرد: در هرمزگان مشتاقان بسیاری آماده شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی هستند که متاسفانه محدودیت های دولت عراق به خاطر شرایط کرونایی مانع شرکت دلدادگان سید و سالار شهیدان در پیاده روی بزرگ اربعین شده است.
وی در پایان افزود: مردم ایران و عراق هر ساله با شروع پیاده روی عظیم اربعین صحنه های زیبایی را در تکریم و پذیرایی زائران خلق می کنند که در جای دیگری مشاهده نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه