English

بسته خبری فرمانداری یزد؛

بررسی نحوه جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی درکارگروه اشتغال شهرستان یزد

بازدید معاون فرماندار یزد از نانوایی ها، فرماندار یزد از برخی از مسائل و مشکلات عمرانی سطح شهر بازدید کرد و بررسی نحوه جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی درکراگروه اشتغال از جمله اخبار فرمانداری یزد بود.

بررسی نحوه جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی درکارگروه اشتغال شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی احمدیان معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری یزد به همراه بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان شبکه بهداشت شهرستان یزد، بصورت سرزده از نانوایی های سطح شهر یزد برای بررسی کیفیت نان و کم فروشی، بازدید نمودند.

 در جریان این بازدید ها همچنین کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان در محل مورد بررسی قرار گرفت.

علی احمدیان معاون  فرماندار یزد در این بازدید بر ارتقای سطح کنترل و نظارت دستگاه های متولی بر توزیع و پخت نان با کیفیت در نانوایی های این شهرستان از سوی دستگاه های ذیربط تاکید کرد و گفت :این بازدیدها بمنظور نظارت و  بالا بردن سطح کیفیت نان به صورت روزانه و هفتگی انجام می شود.

وی با بیان اینکه تمام نانوایی های شهرستان مکلف هستند نکات بهداشتی و پخت صحیح نان را رعایت کنند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت فعالیت این صنف در سطح شهرستان و لزوم رضایت مندی شهروندان از نحوه فعالیت نانوایان، تذکرات لازم به برخی نانوایی ها داده شد و نانوایی هایی که کم فروشی می کنند برخورد قانونی لازم انجام  خواهد شد.

فرماندار یزد از برخی از مسائل و مشکلات عمرانی سطح شهر بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، درپی درخواست‌های شهروندان از برخی ازمسائل ومشکلات عمرانی سطح شهر سیدمحمدرستگاری فرماندار یزد با همراهی مسئولین مربوطه از نزدیک مسائل و مشکلات  عمرانی حسینیه دارالشفایی امیرآباد، کوچه شهید دانش پایه، منطقه بلوار صابر یزدی و محدوده حسینیه نظرکرده را بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات مربوطه  قرار گرفت و پس از بررسی در خصوص چگونگی و تسریع در رفع مسائل ومشکلات مطروحه، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 بررسی نحوه جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی

به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار یزد و حضور اعضای کارگروه، جلسه کارگروه اشتغال ویژه دستگاه های حمایتی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، به ریاست سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد و حضور اعضای کارگروه، جلسه کارگروه اشتغال ویژه دستگاه های حمایتی با دستور کارارائه گزارش عملکرد سال گذشته و اعلام برنامه‌های سال جاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین بررسی نحوه جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه