English

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

فراهم شدن امکانات جدید برای تسهیلات کمک ودیعه مسکن / وام اجاره به مستاجران نیمه دوم سال تعلق می‌گیرد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: امکان انتخاب بانک عامل پرداخت کننده این تسهیلات مهیا شده است.

فراهم شدن امکانات جدید برای تسهیلات کمک ودیعه مسکن / وام اجاره به مستاجران نیمه دوم سال تعلق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیر زاغیان بیان داشت: امکان انتخاب بانک عامل پرداخت کننده تسهیلات کمک ودیعه مسکن در زمان ثبت نام فراهم شده است.همچنین مستأجرانی که قرارداد آنها نیمه دوم سال است برای وام ثبت‌نام کنند.

وی افزود:  مطابق با اطلاعیه معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در راستای تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی http://tem.mrud.ir در هنگام ثبت‌نام نسبت به انتخاب بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات نیز اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود:  متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اقدام کرده‌اند نیز باید با مراجعه به سامانه مذکور بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات را انتخاب کنند.

زاغیان با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص مهلت مستأجران برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن، گفت: مستأجرانی که مهلت قرارداد آنها نیمه دوم سال است می‌توانند مدارک خود را در سامانه وام ودیعه مسکن بارگذاری کنند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی