English

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

اتمام ساخت ۱۹ مدرسه و مسجد در پروژه‌های مسکن‌مهر در استان اصفهان

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اتمام ساخت 19 مدرسه و مسجد در پروژه‌های مسکن‌مهر در استان اصفهان خبر داد.

اتمام ساخت 19 مدرسه و مسجد در پروژه‌های مسکن‌مهر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیر زاغیان گفت: از مجموع 14 مدرسه در حال احداث در سایت‌های مسکن‌مهر استان  7 باب آن تکمیل شده و احداث 6 باب مدرسه دیگر مطابق با برنامه‌اجرایی سال 1400 برنامه‌ریزی شده است.

وی در خصوص وضعیت خدمات روبنایی مسکن‌مهر استان و تعهدات این اداره‌کل اظهار کرد: احداث خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن‌مهر در راستای تحقق برنامه‌های تدوین شده برای توسعه خدمات و رفاه ساکنان شریف مسکن‌مهر و با هدف بهبود کیفیت زندگی آنان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: احداث خدمات روبنایی در سایت‌های مسکن‌مهر استان اصفهان مطابق با شیوه‌نامه ابلاغی صورت می‌پذیرد و تعهدات اداره‌کل راه و شهرسازی این استان نیز مبنی بر تهیه زمین و تامین اعتبار یک سوم از کل آن است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: بر این اساس تا کنون 14 مدرسه در سایت‌های مسکن‌مهر استان در شهرهای کاشان، شاهین‌شهر، نایین، خمینی‌شهر، ورزنه، گرگاب، شهرضا، گلشن (دهاقان) و گلپایگان در حال احداث بوده. که 7 باب آن دارای پیشرفت فیزیکی 100 درصد و تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه مدارس بصورت 6 کلاسه، 9 کلاسه و 12 کلاسه و یک مجتمع آموزشی احداث شده است اذعان داشت: زیربنای اختصاص داده شده برای ساخت این تعداد مدارس مجموعاً  1.47 هکتار بوده است.

زاغیان افزود: مطابق با برنامه اجرایی سال 1400 نیز احداث 6 باب مدرسه دیگر برنامه‌ریزی شده است.

وی در خصوص وضعیت احداث مساجد در سایت‌های مسکن‌مهر استان اصفهان اذعان داشت: در 21 سایت مسکن‌مهر استان، تهیه زمین و پرداخت یارانه جهت احداث مساجد صورت گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفها ن با بیان اینکه از این تعداد 12 مسجد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است گفت: مابقی آن نیز جهت تکمیل به اداره اوقاف و امور خیریه استان تحویل شده و هزینه های آن در چارچوب مربوطه پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: این مساجد در سایت‌های مسکن‌مهر شهرهای کاشان، قمصر، شاهین‌شهر، نایین، نجف‌آباد، گلپایگان، شهرضا، خمینی‌شهر، خوانسار، بادرود، نطنز، خالدآباد، چادگان، داران، دهاقان، ورزنه، اردستان، فریدونشهر و آران و بیدگل واقع شده است.

زاغیان عنوان کرد: برای احداث یک باب کلانتری در سایت مسکن‌مهر شهر کاشان، در سنوات گذشته تامین زمین و اختصاص مبلغ 140 میلیون تومان یارانه انجام پذیرفته، همچنین در برنامه اجرایی سال 1400 نیز  احداث 2 باب کلانتری در شهرهای تیران و شاهین‌شهر مدنظر قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه