English

کاهش ذخیره سد طالقان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: میزان آب ذخیره شده در سدهای کرج و امیر کبیر در مقایسه با سال گذشته با ۸ درصد کاهش مواجه بوده است؛ همچنین این آمار در سد طالقان با ۳۵ درصد کاهش مواجه شده است.

کاهش ذخیره سد طالقان

به گزارش خبرگزاری موج البرز، داوود نجفیان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز، در خصوص آخرین وضعیت ذخیره سازی سدهای استان البرز، گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها ورودی سدها کاهش یافته و همین امر موجب کاهش ذخیره سازی آب در البرز شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌ها پاییز کم بارش در انتظار خواهیم داشت، ادامه داد: البته تجربه ثابت کرده است در برخی موارد پیش بینی‌ها با خطا مواجه است و امیدواریم که بارندگی خوبی را در فصل پاییز تجربه کنیم تا کمبودهای ذخایر آبی را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز بیان کرد: در حال حاضر و با توجه به مدیریت‌های مصرف صورت گرفته میزان آب ذخیره شده در سدهای کرج و امیر کبیر در مقایسه با سال گذشته با ۸ درصد کاهش مواجه بوده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: همچنین میزان آب ذخیره شده در سد طالقان با ۳۵ درصد کاهش مواجه است که امیدواریم بتوانیم در ایام پاییز و فصل بارندگی این کمبود را جبران کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه