English

احمد جمالدینی مطرح کرد؛

کمک ۹۵۰ میلیون تومانی هلال احمر به اهالی روستاهای درگیر تنش آبی در سیریک

فرماندار شهرستان سیریک از کمک ۹۵۰میلیون تومانی توسط جمعیت هلال احمر برای رفع مشکلات آبی روستاهای شهرستان سیریک خبرداد.

کمک ۹۵۰ میلیون تومانی هلال احمر به اهالی روستاهای درگیر تنش آبی در سیریک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک اظهار داشت: رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر دوستانه جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با جمعی از مسئولان محلی از روند اجرای طرح نذر آب ۴ در روستاهای شهرستان سیریک بازدید و سرکشی کردند.
جمالدینی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه طرح نذر آب با هدف کمک به تامین آب شرب روستاهای محروم است در ادامه افزود: این طرح با مشارکت جمعیت هلال احمر در ۴ روستای شهرستان که متاثر از تنش آبی بیشتری نسبت به روستاهای دیگر هستند در حال اجراست.
وی با بیان اینکه در قالب طرح نذر آب چهار بیش از ۱۰ ده هزار متر لوله انتقال آب همراه با اتصالات به ارزش ۹۵۰ میلیون تومان در حال اجراست عنوان کرد: با اجرای این طرح مشکل انتقال آب شرب ۴ روستای خرگوشی، مغ رحمت، کرتان و گز به تعداد ۳ هزار نفر انشالله در حال برطرف شدن است.
فرماندار شهرستان سیریک بیان داشت: به منظور کمک به خانوادهای کم برخوردار نیز با مشارکت جمعیت هلال احمر بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی و پکیچ بهداشتی و لوازم التحریر اماده توزیع است.
راضیه عالیشوندی، رئیس حوزه ریاست سازمان جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در اجرای پروژه نذر آب و آبرسانی به روستاهای متاثر از تنش آبی شهرستان سیریک اظهار کرد: این سازمان همواره در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت خیران و داوطلبان نسبت به حل دغدغه های مردم اقدام کند.
وی افزود: امیدواریم تا با ادامه اقدامات صورت گرفته نیاز آبی مردم منطقه کاملا مرتفع شود و شاهد مشکل بی آبی نباشیم‌.
منصوره خرم باقری معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر اظهار کرد: طرح نذر آب برای چهارمین سال متوالی در کشور در حال برگزاری است که امسال به خاطر شرایط ویژه کشور نیازمند ورود جدی خیران است.
وی تصریح کرد: مشکل آب در کشور به شدت بحرانی است لذا امیدواریم که کمک های بین المللی برای استان های درگیر تنش آبی جذب شود.
گفتنی است، جمعیت هلال احمر استان های فارس و بوشهر معین شهرستان سیریک در طرح نذر آب۴ قرار دارند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه